CPI - Customer Performance Indicatoren

CPI - Customer Performance Indicatoren

Datum & locatie van geplande sessie(s)

Programma

Vandaag leven wij in het ‘klantentijdperk’. Niet langer het product, de dienst of zelfs de oplossing staat centraal … Het is de klant die alle touwtjes strak in handen heeft én houdt.  Maar deze klant staat vandaag ook zelf meer en meer onder druk – zowel financieel als sociaal -  en is daardoor uitermate complex en veeleisend geworden. Hij is niet langer alleen op zoek naar een oplossing voor zijn probleem, maar wil bovendien authenticiteit, waardecreatie en duurzaamheid. En bovenal: hij wil terug het heft in eigen handen nemen. Dankzij de nieuwe technologieën en sociale media is ook uw klant stukken beter geïnformeerd en in staat om mobiel, ad hoc en wereldwijd, snelle beslissingen te nemen en te schakelen.  

DOELGERICHT PROGRAMMA

Deze workshop bezorgt u niet alleen inzicht in de cruciale CPI’s (Customer Performance Indicatoren) voor uw organisatie, maar vooral hoe u deze CPI’s gebruikt als stuurinstrument.

LEERMETHODIEK

Aan de hand van concrete oefeningen en transparante cases leert u hoe u dit doet. U leert hoe u weerstand (intern en extern) countert, beslissingen neemt op basis van deze CPI’s en zo groeit naar customer delight. Dit is geen vrijblijvende training maar een programma waarbij u het geleerde direct toepast en kunt vertalen naar de customer journey die uw klanten elke dag opnieuw maken.

Kostprijs

€ 750 excl. BTW

(Heeft u recht op subsidies?)

Indien u met meerdere collega's deelneemt aan dit programma ontvangt u extra korting. Los van de eventuele subsidiëring van de Vlaamse Overheid geeft het IFBD per extra deelnemend collega 5% extra korting op het totaalbedrag met een maximale korting van 20% (= 5 deelnemers of meer).

Contacteer ons via email of bel ons op 050 38 30 30

Contacteer ons voor meer info