Lead generation

Lead generation

Datum & locatie van geplande sessie(s)

Programma

Lead generation of vinden van nieuwe prospecten, markten of segmenten is één van de meest complexe maar evenzeer strategische opdrachten van elke marketing en sales organisatie. Deze fase in het verkoopproces is immers bepalend voor de verdere toekomst van de organisatie. Toch zien wij dat nog te weinig verkooporganisaties hier bij stil staan. En zij die het toch doen, bekijken lead generation als een éénmalige activiteit, terwijl dit net een continu proces moet zijn, geïntegreerd in de ganse organisatie. Niet alleen marketing is hier verantwoordelijk voor, maar zeker ook sales en service samen met elke afdeling die in customer journey in contact komt met de markt.

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de gebruikte kanalen en de marktsegmenten. Tot slot leert u hoe u dit proces kunt verankeren in de organisatie zodat lead generation een continu proces wordt dat bijgestuurd, geëvalueerd en verbeterd kan worden.

Lead Generation definieert de klant van morgen die garant staat voor de groei van uw organisatie. Deze workshop leert u hoe u als marketing of sales manager kwalitatieve lead identificeert, genereert en realiseert. 

Kostprijs

€ 750 excl. BTW

(Heeft u recht op subsidies?)

Indien u met meerdere collega's deelneemt aan dit programma ontvangt u extra korting. Los van de eventuele subsidiëring van de Vlaamse Overheid geeft het IFBD per extra deelnemend collega 5% extra korting op het totaalbedrag met een maximale korting van 20% (= 5 deelnemers of meer).

Contacteer ons via email of bel ons op 050 38 30 30

Contacteer ons voor meer info