Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst

Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst

Datum & locatie van geplande sessie(s)

Programma

JIJ BENT EVEN WAARDEVOL ALS DE ACCOUNTMANAGER …

Als medewerker commerciële binnendienst ben je verantwoordelijk voor het initiële klantcontact. Je bent het eerste én directe aanspreekpunt van de klant en vervult hierin een adviserende en begeleidende rol. Hiernaast ondersteun je het accountteam. Voor deze cruciale functie zijn excellente communicatieve vaardigheden een absolute must. Bovendien is een proactieve houding gekoppeld aan commercieel inzicht essentieel. In deze training ontwikkel je deze vaardigheden. Je leert klantgericht handelen en ontwikkelt uitstekende commerciële vaardigheden. Kortom: deze workshop leert je in slechts 2 dagen alle noodzakelijke kennis en vaardigheden om succesvol te zijn binnen uw commerciële binnendienst.

MAAK JE PERSOONLIJK ACTIE- EN COMMUNICATIEPLAN OP

In deze boeiende training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat tijdens de training concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle oefeningen en cases vertrekken van uw praktijk als medewerker commerciële binnendienst. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert up-selling én cross-selling technieken met succes toe te passen. Je leert wat je klant nu echt irriteert. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen tegen je klant. Je leert om te gaan met emotionele klanten, boze klanten, veeleisende klanten … Je leert begrip te tonen voor je klant en toch neen te zeggen. Je leert afspraken te maken en commerciële acties op te volgen. Kortom, je leert hoe je het maximale commerciële rendement haalt uit je opdracht als commerciële medewerker. 

VAN KLANTENTEVREDENHEID NAAR KLANTENTROUW … 

Wil je gemakkelijker en met meer vertrouwen nog meer resultaat uit je gesprekken met klanten en prospects halen? Wil jij jezelf verder ontwikkelen in je commerciële rol? Wil je meer resultaat halen uit het opvolgen van leads, mailings en offertes en leren van anderen? Wil je niet alleen tevreden klanten, maar  ook trouwe klanten? Dan is dit programma op jouw lijf geschreven … Want als commerciële binnendienstmedewerker ben je pro-actief, zelfstandig en initiatiefrijk en altijd alert voor commerciële kansen.  

Kostprijs

€ 1.295 excl. BTW

(Heeft u recht op subsidies?)

Indien u met meerdere collega's deelneemt aan dit programma ontvangt u extra korting. Los van de eventuele subsidiëring van de Vlaamse Overheid geeft het IFBD per extra deelnemend collega 5% extra korting op het totaalbedrag met een maximale korting van 20% (= 5 deelnemers of meer).

Contacteer ons via email of bel ons op 050 38 30 30

Contacteer ons voor meer info