De klantenfluisteraar

De klantenfluisteraar

“Zou het niet geweldig zijn om in het hoofd van uw klant te kunnen kijken? Om te zien hoe dat 'Klantenbrein' precies werkt? Zodat je eindelijk vat krijgt op het (soms) onvoorspelbare, wispelturige, halsstarrige of zelfs onredelijke gedrag van je klant? De klantenfluisteraar is bedoeld voor ondernemende mensen die beseffen dat de snelste weg naar succes via hun klanten is. Let wel, ik zeg niet de kortste, maar wel de snelste. Deze dag is ook niet alleen bedoeld voor verkopers, het werkt voor iedereen. Het werkt zelfs thuis, als je de ideeën daarop zou toepassen. Het gaat erom dat je beseft dat je via de ander, met de ander succesvol kunt zijn."

Jan van Setten 

Datum & locatie van geplande sessie(s)

Programma

ENIG IDEE HOE HET 'KLANTENBREIN' NU ECHT WERKT?

Weten wat je klanten denken … Inkijk in de échte werking van dit klantenbrein. Het zou je job toch een flink stuk makkelijker maken. Want hoe vaak zijn klanten niet wispelturig, onvoorspelbaar, koppig, hardleers en soms zelfs onredelijk? En maken zij van jouw job een echte hel.

WERKEN ZONDER KLANTEN ZOU TOCH VEEL MAKKELIJKER ZIJN ... ALLEEN

Klanten … aan de ene kant  garanderen zij je inkomen en zijn ze je broodwinning. Je moet hen koesteren als je waardevolste bezit. Maar aan de andere kant worden ze steeds veeleisender, minder flexibel en weten ze nooit wat ze nu echt willen. Ze zijn onredelijk en steeds is het onze schuld.  Werken zonder klanten zou toch zoveel makkelijker zijn …

WAT MAAKT KLANTEN ECHT BLIJ?

Onze websites en brochures staan er vol van: bij ons staat de klant centraal. Maar weten wij eigenlijk wel wat de klant echt wilt?  En weet de klant zelf dit wel? Wat maakt die klant nu echt blij? Heel vaak heeft de klant andere noden en verwachtingen dan dat jij denkt (en vaak dat hij zelf denkt te hebben).  Kent u de echte behoeften van uw klant? Weet je hoe hij echt over jou denkt? Over je concurrenten? Zijn eigen business? Wees zelf eens wat minder interessant en wat meer geïnteresseerd en geef uw klant wat hij echt nodig heeft. 

ZOEK MOT MET JE KLANT

Bij alle contactmomenten met de klant probeer je zoveel mogelijk aandacht en service te bieden, dat is normaal. In elke klantenrelatie komt echter een MOT-moment, een Moment of TrutH … Dat moment waarop je extra alert moet zijn. Zoek dit moment bewust en voorbereid op. Want dat is het moment dat je je kunt onderscheiden, waardoor er meer dan alleen een zakelijke relatie ontstaat.

KLANTEN DENKEN VERWARREND EENVOUDIG 

Klanten denken, oordelen en beslissen namelijk verwarrend eenvoudig. Zij willen veelal alleen maar geholpen worden. En om dit te doorgronden hoeft u helemaal geen neurowetenschapper voor te zijn. Het is stukken gemakkelijker, doorzichtiger en aan te leren. Hoe je dit doet, leer je van Jan van Setten, die u alles leert over de klant. Zo wordt u dé klantenfluisteraar.

Kostprijs

€ 750 excl. BTW

(Heeft u recht op subsidies?)

Indien u met meerdere collega's deelneemt aan dit programma ontvangt u extra korting. Los van de eventuele subsidiëring van de Vlaamse Overheid geeft het IFBD per extra deelnemend collega 5% extra korting op het totaalbedrag met een maximale korting van 20% (= 5 deelnemers of meer).

Contacteer ons via email of bel ons op 050 38 30 30

Contacteer ons voor meer info