NIEUW

Disruptive selling

Disruptive selling

De aanpak is erg hands-on. Na een introductie over de principes van Disruptive Selling wordt u meegenomen in een customer-journey oefening die u toelaat uw huidige benadering stap voor stap in vraag te stellen en te ontdekken hoe u sales, marketing en customer care anders en beter zou kunnen organiseren.

De werksessie is bijzonder interactief en resulteert voor elke deelnemer in een actieplan met aanbevolen verbeteringen. 

Datum & locatie van geplande sessie(s)

Programma

SALES IS CHANGING!

De opkomst van nieuwe technologie heeft een enorme impact op de manier waarop bedrijven sales, marketing en customer care organiseren. Bedrijven die hier snel en juist op inspelen, boeken grote efficiëntiewinsten en houden klanten tevreden. Bedrijven die blijven werken met de klassieke sales force, de traditionele marketingafdeling en 9-to-5 customer service teams geraken hopeloos achterop en verliezen klanten, medewerkers en uiteindelijk  hun relevantie en reden van bestaan. 

ORGANISATIE VAN SALES, MARKETING EN CUSTOMER CARE IN TIJDEN VAN VERANDERING

35 tot 75% van uw klanten – afhankelijk van sector en product – zoekt producten, diensten, specificaties, prijzen en beschikbaarheden via andere kanalen dan het traditionele sales of account management. Machineonderdelen, grondstoffenleveranciers tot zelfs gespecialiseerde advocaten worden gevonden, geëvalueerd en geselecteerd op basis van scherm-impressies, clicks en swipes. Wanneer u niet makkelijk te vinden bent, of wanneer u niet dynamisch genoeg uit de hoek komt, nemen concurrenten graag uw plaats in. Daarom begint het ontwikkelen van een future-proof commerciële organisatie vanuit de manier waarop klanten u vinden op het internet en hoe ze daarbij stap voor stap vertrouwen opbouwen in uw bedrijf. Deze customer journey is de kern van ontwerp, aanpassing en verbetering van uw business model en vormt dan ook een essentieel onderdeel van de werksessie. 

DOELSTELLINGEN 

Na het deelnemen aan deze 1-daagse workshop bent u vertrouwd met de nieuwste trends in klantengedrag in business-to-business en business-to-consumer en beschikt u over een concrete inzichten en ideeën om uw commerciële organisatie te actualiseren. De aanpak is erg hands-on. Na een introductie over de principes van Disruptive Selling wordt u meegenomen in een customer-journey oefening die u toelaat uw huidige benadering stap voor stap in vraag te stellen en te ontdekken hoe u sales, marketing en customer care anders en beter zou kunnen organiseren.

De werksessie is bijzonder interactief en resulteert voor elke deelnemer in een actieplan met aanbevolen verbeteringen. 

DOELSTELLINGEN CONCREET

  • Introductie van de algemene concepten en principes van Distruptive Selling:
    • Veranderingen in de verwachtingen van klanten en de impact op de rol van sales, marketing en customer care;
    • Inzet van sales, marketing en customer care technologie om sneller, efficiënter en klantgerichter te werken;
    • Impact van deze veranderingen op rollen en verantwoordelijkheden in de commerciële organisatie .
  • Benchmarking van uw huidige commerciële benadering met de principes van Disruptive Selling.
  • Uitwerken van een Disruptive Sales Model voor uw bedrijf.

Kostprijs

€ 750 excl. BTW

(Heeft u recht op subsidies?)

Indien u met meerdere collega's deelneemt aan dit programma ontvangt u extra korting. Los van de eventuele subsidiëring van de Vlaamse Overheid geeft het IFBD per extra deelnemend collega 5% extra korting op het totaalbedrag met een maximale korting van 20% (= 5 deelnemers of meer).

Contacteer ons via email of bel ons op 050 38 30 30

Contacteer ons voor meer info