NIEUW

Smarketing

Smarketing

Datum & locatie van geplande sessie(s)

Programma

SALES & MARKETING: GEALLIEERDEN OF OP VOET VAN OORLOG … 

Een optimale samenwerking tussen sales en marketing blijft voor veel bedrijven dé grote uitdaging. Zeker als het bedrijf groeit en er gescheiden afdelingen ontstaan, met eigen directeuren, eigen doelstellingen, eigen KPI’s … Sterke persoonlijkheden (eigen aan commerciële functies) versterken bovendien de polarisatie tussen beide broodnodige departementen. En zo worden kansen gemist …

WAT WERKT NOG VANDAAG?

Als de speerpunten van uw klantenwerving vandaag opgebouwd zijn rond concepten als hard selling en cold calling zit u met een flinke commerciële uitdaging. Ook prachtige brochures, functionele publiciteitscampagnes en een slimme social media strategie op zich, zijn onvoldoende om een blijvende relatie aan te gaan met uw klant. Want uw klant is een goed geïnformeerde professional die met kennis van zaken en hoge verwachtingen uw producten of diensten screent én evalueert.

GA VOOR EEN GEORKESTREERDE AANPAK

Succes morgen, betekent dat u vandaag nood heeft aan een georkestreerde aanpak, waarbij Sales én Marketing (Smarketing) als één afdeling samenwerken. Quick sales versus lange termijn marketingresultaat zijn verzoenbaar, maar alleen als de klant centraal blijft. Sales en Marketing zijn immers beide de merk-ambassadeurs van uw organisatie.

KIES  VOOR EEN OPTIMALE KLANTBELEVING

Organisaties die sales en marketing integreren, halen tot meer dan een kwart hogere verkoopcijfers. Tegelijkertijd is de klanttevredenheid structureel hoger, omdat de producten of diensten beter aansluiten bij de wensen en verwachtingen van de klant.

Kostprijs

€ 795 excl. BTW

(Heeft u recht op subsidies?)

Indien u met meerdere collega's deelneemt aan dit programma ontvangt u extra korting. Los van de eventuele subsidiëring van de Vlaamse Overheid geeft het IFBD per extra deelnemend collega 5% extra korting op het totaalbedrag met een maximale korting van 20% (= 5 deelnemers of meer).

Contacteer ons via email of bel ons op 050 38 30 30

Contacteer ons voor meer info

IFBD
Onze website maakt gebruik van cookies. Het IFBD en uw privacy?
Klik hier