Eén fan per dag - IFBD
Eén fan per dag

Eén fan per dag

  • U leert hoe u de verwachtingen van uw klant overtreft.
  • U leert uw klanten belachelijk goed te helpen.
  • U leert abnormaal tevreden klanten te maken.

VAN KLANTEN NAAR FANS

Met ‘gewoon’ tevreden klanten komt u echt niet ver. Wat u wilt, zijn fans. Want fans bevelen u aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig. Fans denken graag met u mee en hebben alleen het beste met u voor. Maar om van klanten fans te maken, moet u hun verwachtingen overtreffen. Dit klinkt simpel, maar is het allesbehalve. Omdat het ook in uw organisatie helemaal geen dagelijkse gewoonte is om meer te doen dan een klant verwacht.

ELKE MEDEWERKER, ELKE DAG, ÉÉN FAN …

> Hoe maakt u van uw klanten uw goedkoopste account managers?
> Hoe geeft u zelf het goede voorbeeld?
> Hoe geeft u uw mensen de bevoegdheid om uw klanten belachelijk goed te helpen?
> Hoe garandeert u dat ook uw mensen uw klanten belachelijk goed willen helpen?

HELP UW KLANTEN BELACHELIJK GOED

Tijdens deze writer’s class legt bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier uit, hoe u uw klanten belachelijk goed helpt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe u elke dag weer het verschil kunt maken bij uw bestaande klanten. Niet door de customer service strategie aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als u iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heeft u er gegarandeerd een fan bij! En dit werkt stukken beter dan de duurste campagne.

Jos Burgers – IFBD Trainer
Fans maken lukt alleen als je erin slaagt de verwachtingen van de klanten te overtreffen door hun een indrukwekkende ervaring te geven. Zulke klanten hebben een verhaal dat ze onthouden en graag doorvertellen.

Jos Burgers – IFBD Trainer

Drs. Jos Burgers is dé klantenexpert van de Benelux en één van de meest gevraagde managementsprekers. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg was hij ruim tien jaar hogeschooldocent. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij één der meest gewaardeerde trainers. Burgers houdt zijn publiek spiegels voor en laat mensen anders naar hun werk en dagelijkse praktijk kijken. Humor is hierbij een belangrijk wapen, maar de vele praktijkvoorbeelden maken zijn seminars en trainingen direct bruikbaar.

Inclusief voor elke deelnemer!

Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten en De Wet van Snuf.

Hij schreef tot vijf maal toe het best verkochte managementboek van de Benelux (2006, 2009, 2012, 2015 en 2017). Intussen verkocht Burgers meer dan 200.000 boeken. Zijn laatste boek, in 2017 uitgegeven, “Een fan per dag” stond acht dagen na verschijning reeds op de eerste plaats in de top 100 van de best verkochte managementboeken.

Naast de waardevolle documentatiebundel, krijgt u bij deelname aan deze training het boek ‘Eén fan per dag’ van uw trainer Jos Burgers mee naar huis. 

Neem voor meer informatie contact met ons op
Datum & locatie van geplande sessie(s):
Hou mij op de hoogte van nieuwe data
Kostprijs
Inschrijven Inschrijven * Per extra deelnemer aan een open, klassikaal leerprogramma ontvangt u 5% korting op het totaalbedrag met een maximum van 20% (= 5 deelnemers of meer).
Corona-proof leren bij het IFBD

Klik hier en vind alle maatregelen die we hebben genomen om onze trainingen op een veilige manier te laten verlopen.

Managen met tegenwind

Leren in deze complexe en onzekere tijden is een must. Daarom maakte het IFBD een unieke selectie uit haar totaalaanbod en bundelde deze in de brochure ‘Managen met Tegenwind’. Klik op de titel en download de brochure.

Binnen de acht fundamentele bouwstenen van een future proof manager en organisatie, selecteerden wij telkens vier essentiële én robuuste programma’s. Van strategie en leiderschap, over communicatie en finance, naar project management en HR tot sales en output …

Deze programma’s bezorgen u het noodzakelijke kompas en helpen u uw zeilen én die van uw team terug aan de wind te zetten.

 

Uw persoonlijk carrièrepad: waar staat u vandaag en waar wilt u morgen staan

Het IFBD ontwikkelde speciaal voor u deze unieke carrière-testen, waarbij u uw persoonlijk leer- en groeipad kunt vinden. Het IFBD adviseert zo welke training u vandaag én morgen nodig heeft om uw ambities te realiseren. Klik op het respectievelijke leerpad.  (6 minuten per test).

 

 

(Klik op één van deze groeipaden voor een ‘in depth self assessment’ en ontvang een gevalideerd testresultaat.)

Quinn Test: ontdek uw talent als business professional
Anderen bekeken ook
Writers academy Harder praten helpt niet Harder praten helpt niet Lees meer lees meer Writers academy Geef nooit korting Geef nooit korting Lees meer lees meer Writers academy Mindgym Mindgym Lees meer lees meer Sales Value Selling Value Selling Lees meer lees meer