De antiklaag workshop: omgaan met zagende, zeurende en zwartkijkende medewerkers

Dirk
Date 12/09/2016

Ook in uw organisatie lopen ze rond: de notoire klagers. Ze klagen over werkdruk, over onredelijke klanten, over collega’s, over “wat ze daarboven nu weer bedacht hebben” … Het zijn chronisch ontevredenen die steeds op alles en iedereen commentaar hebben en hierdoor de sfeer verpesten.

Hoe kan het toch dat sommige mensen zo chronisch ontevreden zijn? Waarom slepen zij dat mee naar onze werkvloer en weer mee terug naar huis? Wat is de impact van deze zwartgalligheid op de output van dat individu? En van een gans team? En wat doet u als leidinggevende hiermee? Hoe zorgt u er doelmatig voor dat dwangmatig klagen uit uw bedrijf verdwijnt?

Wij stellen u graag onze anti-klaag workshop voor (klik op de titel voor het programma). Uw expert-trainer/auteur, Bart Flos, schreef één van de best verkochte managementboeken van de afgelopen tijd: het Anti-klaagboek. Het stond 37 dagen op nummer 1 en 536 dagen ononderbroken in de Top-100 van de meest verkochte managementboeken van de Benelux. Maar wat belangrijker is: Bart creëerde een unieke workshop voor het IFBD rond dit klagen op de werkvloer. Intussen volgden reeds meer dan 335 professionals, leidinggevenden en managers deze unieke werksessie anti-klagen.

Dit vonden eerdere collega’s van dit programma:

  • Vlotte workshop. Absoluut een aanrader.
  • De nagel op de kop: herkenbaar, begeesterend maar vooral oplossingsgericht.
  • Levendig en krachtig gebracht: Bart is een wervelwind.
  • Veel en goed materiaal. Super lesgever.
  • Ik hou van de 9 tips & tricks en van het PAC proces. Echt bruikbaar…
  • Goede interessante workshop. Hoog tempo met stortvloed aan informatie.
  • Passionele lesgever met een goede cursus en fantastische achtergrond hoe het brein werkt.

U gaat naar huis met direct toepasbare oplossingen om chronisch klagen in de kiem te smoren en chronisch klagers te blokkeren. Want onderschat ze niet: klagers verwerven een subtiele vorm van informele macht én status binnen uw organisatie.

Leer hoe u het destructieve klaaggedrag omzet in productief outputgedrag.

[Veld is niet meer gekoppeld!]